Kapat

Brezilya Fönü Yaptıranlar – Yorumlar

Anasayfa
Saç Bakımı Brezilya Fönü Yaptıranlar – Yorumlar

Kararınızı alırken etkili olacağını düşündüğümüzden dolayı sizin için brezilya fönü yaptıran kullanıcıların internet ortamında yorumlarını inceledik ve buraya derliyoruz.

Karar Almanızı Kolaylaştıracak 10 Yorum

Yorum 1

Araştırdıkça gördüm ki kullanılacak solüsyonun “formaldehyde-free” olması da ne yazık ki pek bişi ifade etmiyor. çünkü çakal firmalar bileşen listesinde “formaldehyde”ın adı geçmesin diye ısı ile formaldehyde’a dönüşen -ki ısı bu terapinin vazgeçilmezi- kimyasallar kullanıp işi punduna getirmekteler. örneğin: methyl siloxane. dehşete düştüm yaw gözlerini dolar işaretleri bürümüş bu şirketlerin. bir de benim anladığım kadarıyla, kuaförlerin pek çoğunun yeni bir uygulamayı keşfetmiş olmanın verdiği heyecanla yanlış bilgilendirdiğinin aksine, saça düzlük veren bileşen keratin değil bu uygulamada. keratin aslında bir nevi aldehyde’lerin saç üzerindeki yıkıcı etkisini nötralize etme amaçlı o listede gibi. e o zaman ne anladım ben bu işten!?! özetle diyeceğim şudur ki 10 sene sonra, zamanında sigara şirketlerine açılan davalar, brezilya fönü solüsyonları üreten firmalara açılırsa şaşırmayacağım.

Yorum 2

geçen hafta her daim kabarık, elektrikli ve kıvırcık saçıma uygulatıp inanılmaz sonuçlar aldığım föndür efendim. üstelik yeni nesil keratinlerin içinde formaldehit bulunmaması pek şukela bir durum. ancak yapan kişinin bu konuda deneyimli olması gerekiyor. piyasada sağlık bakanlığından onaylı sadece 2 marka var aman kızlar yaptırmadan önce ürünleri inceleyin ucuzuna kaçmayın derim.

Yorum 3

Saçlarınız ince telli ve özellikle çabuk yıpranıyorsa brezilya fönünden uzak durun! Ben yakın zamanda brezilya fönü yaptırdım resmen mahvettim saçlarımı. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile katkısız doğal keratin setlerini uygulayarak kestirmeden kurtuldum ama siz siz olun brezilya fönü yaptırmayın yaptırdıysanız da evde keratin bakımı yapın. Ben Liquid Keratin markası kullandım Aklınızda olsun. Saç önemli herkesin eline bırakmayın.

Yorum 4

bir kere bakım orası doğru ama saç banyodan çıkınca öyle dümdüz falan olmuyo. Her seferinde kurutup fön çekiyosun. Belki 2 katta değil tek katta fön tutuyo ama kesin fönlemen gerekiyor. Buda saçı maksimum 1 ayda mahvediyor. Bence yaptırma, bizde iş yerinde iki arkadaş bi heves yaptırdık çok beter durumda saçlarımız. Sonrası kötü olur bence kesinlikle yapma

Yorum 5

İlk yaptırdığımda mükemmel sonuç aldım saçlarım tam 5-6 ay kadar dümdüzdü ve çok sağlıklıydı hiç bi kadar parlak, sağlıklı, canlı ve dümdüz  görünmemişti. Ama o zaman saçlarımı yeni kestirmiştim bakımsız yıpranık değildi saçlarımın durumu iyidi ama yumuşaklık yoktu banyodan cıkıp kurutmayınca saçlarım kıvırcık oluyodu kurutunca da kabarık dalgalı olurdu. Hani brezilya fonunden sonra dümdüzdü hep. Bide doğru kullanmakta önemli ben çok dikkat ediyodum mesela denize girmicen tuzsuz sülfatsiz sampuan ve krem kullancan saçlarını ıslak bırakmıcan hemen dik şekilde kurutcan. Neyse daha sonra tekrar yaptım bu sefer evde kendim yaptim ama doğru yapamadığım için bir kaç ay sürdü etkisi. Şimdi 2 gün önce kuaföre tekrar yaptırdım şuan gayet memnunum bu işlem bazıların saçlarını yıpratıyomuş etkisi geçince ama markadan markaya değişiyor ben bi kere çin malı bi marka kullandım evde çok kimyasaldı saçımı mahvetti daha doğal bi marka aldım hiç zarar görmedim. Marka çok önemli. Bu arada bunu çok sık uygulatmayın arada hiç olmazsa 9-12 ay geçmeli bi önceki yaptırmanızın üstünden.

Yorum 6

röfleli saça yapılamayan mucizevi bir fön. bonus kafa teyzemi bile dümdüz saçlara kavuşturdu.

Yorum 7

saçı korkunç derecede yıprattığı söyleniyor. cidden çok kıvırcık veya sorunlu bir saçınız yoksa kaşınmayın.

Yorum 8

düz saça iyi güzel olmakla beraber; kıvırcık saça uygulandığında, permalı düz saç yapaylığından bir adım ötesi değildir.

Yorum 9

bunca şey yazılmış, çizilmiş, yerden yere vurulmuş brezilya fönü. düşünüyorum, ya benim yaptırdığım bu değil, kazıklandım ya da abartılıyor. benim gittiğim kuaförde aynı anda 5 kişiye yapılıyordu, kimse öyle duman altında kalmadı, gözleri yanıp manyak olmadı. saatler de sürmüyor. saç boyamak ne kadarsa bu da o kadar, daha fazla değil. eğer birinin kafasından çok fazla duman çıkıyor da kapı pencere açılıyorsa asıl onlara sormak lazım abicim ne kullanıyorsunuz siz, ucuz olsun diye bu yapılmaz diye.

sonuca geleyim, saçlar kesinlikle yumuşacık oluyor, normale göre çok rahat 4-5 kat daha az elektrikleniyor. hatta neredeyse hiç elektriklenmiyor. saçınıza malzemeyi sürdükten sonra gereğinden fazla durursa, evet zararı var tabii ama bir zahmet ona da dikkat ediversinler. boya da çok kalsa mahveder saçınızı. ben gayet memnunum, sadece şimdiye kadar saç kurutma alışkanlğıım olmadığı için biraz üşene üşene kurutmak zorunda kalıyorum. yoksa abidik bir şekil alabilirmiş, denemedim, kuaförün yalancısıyım. o kadar da olsun dedi, sürekli fön çektirmekten, düzleştiriciyle uğraşmaktan kat kat daha kolay sonuçta.

dipten gelen kıvırcık konusu da sanıldığı kadar korkunç değil. neticede, alt kısımların da düzlüğü sonsuza dek sürmüyor. zaman içinde aşağısı da eski haline yaklaştığı için bir kere yaptırdım hep devamı gelecek gibi bir durum yok. bir süre daha bol bol fön çektiriverirsiniz olur biter. ben bir daha fönle falan uğraşmam ama o kesin.

korkuyorsanız, ön yargınız varsa yaptırmayın. sonra saçınızdaki en ufak defoya bunu bahane etmeyin.

Yorum 10

 

uygulanırken gaz maskesine ihtiyaç duyulan fön çeşidi.

saçlarımı bir boy kestirip düzleştirmeyi düşünürken şu fotoğraf planlarımı suya düşürdü. öldürmeyen bir kalıcı fön tekniği geliştirilsin diye bekleyeceğim sanırım. tüh be.

Evet yorumlardan da anlaşıldığı üzere brezilya fönünü yaptıracağınız kuaför çok önemli. Kullanılan ilaç çok önemli sonuçlar tamamen kullanılan markadan ibaret olduğunu ve süreyi uzatmak için doğru kullanmak gerektiğini anlıyoruz. Eğer brezilya fönü yaptırmak istiyorsanız kuaför seçiminize çok dikkat etmeniz gerekecektir.

“Brezilya Fönü Yaptıranlar – Yorumlar” üzerine 2 yorum

  1. tuğma says:
  2. Hülya says:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir